Producenci

 

 

Reklamacje i zwroty

Menu pomocy: Jak kupować fototapety?   Jak kupować obrazy?     Dostawa       Kontakt    
  Fototapety - materiały i druk   Obrazy - materiały i druk     Płatności        FAQ    
  Naklejanie fototapety - instrukcja   Modyfikacje zdjęcia     Regulamin       Cennik    

 

Reklamacje i zwroty w sklepie DecoMania.pl

 

1. Uszkodzona Przesyłka

Każda przesyłka jest ubezpieczona. Przy odbiorze należy sprawdzić czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych. Kurier ma obowiązek poczekać na sprawdzenie przesyłki. Jeżeli zauważysz, że przesyłka lub zawartość jest uszkodzona sporządź "Dokument Reklamacji".

W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy Ci pieniądze.

Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania lub zawartości po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki" ani "reklamacja"  nie zostanie uznane.

 

2. Reklamacja produktu

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu zamówionego produktu wykryjesz wady techniczne w tym:

  • zły rozmiar
  • zły materiał
  • brak części składowych zamówienia

skontaktuj się z nami i prześlij materiał dowodowy w postaci zdjęć cyfrowych na adres kontakt@decomania.pl, a my wyślemy kuriera po odbiór reklamowanego produktu. 

W ciągu 14 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy pieniądze.

UWAGA

Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie towary w stanie w jakim zostały dostarczone. W przypadku odkrycia wad technicznych fototapety po jej naklejeniu, reklamacja nie zostanie uznana.

Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.

 

3. Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) w okresie do 14 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo bez podania przyczyn, na odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Przed upływem tego terminu należy wysłać listem poleconym podpisane odstąpienie od umowy.  Towar należy odesłać w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy i zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką, zdjęcia, obrazy autorskie, itp.

Wyjątki

Jeżeli nie zostało to ustalone inaczej, możliwość odstąpienia nie istnieje w przypadku następujących umów:

  • dotyczących dostawy towarów, które zostały przygotowane i zrealizowane na specjalne zamówienie klienta (w tym fototapety, obrazy, plakaty, naklejki i inne produkty wykonane z galerii zdjęć DecoMania.pl)
  • dotyczących towarów, które zostały zamówione i będą wykorzystywane na użytek prowadzonej przez klienta działalności gospodarczej

Jak dokonać zwrotu?

W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, należy przesłać listem poleconym podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz towar z dołączonym formularzem zwrotu dowolną firmą kurierską na własny koszt na adres:

DecoMania.pl Jacek Bieliński

Al. Klimczaka 5 lok. 81

02-797 Warszawa

Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki DecoMania.pl ma zwrócić zapłatę. DecoMania.pl w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 14 dni roboczych, DecoMania.pl dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta.

Odstąpienie od umowy - plik doc Formularz zwrotu - plik doc
Odstąpienie od umowy - plik pdf Formularz zwrotu - plik pdf

 

Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

 

4. Anulowanie zamówienia

W przypadku anulowanie zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty, prosimy o przesłanie nr konta do zwrotu. Zostanie wystawiona faktura korygująca i przesłana w formacie PDF na adres e-mailowy podany w zamówieniu. Po potwierdzeniu otrzymania FV korygującej zostanie wykonany przelew ze zwrotem na podany nr konta. Nie ma konieczności przesyłania skanu podpisanej FV korygującej, wystarczy mailowe potwierdzenie jej otrzymania.


Menu pomocy: Jak kupować fototapety?   Jak kupować obrazy?     Dostawa       Kontakt    
  Fototapety - materiały i druk   Obrazy - materiały i druk     Płatności        FAQ    
  Naklejanie fototapety - instrukcja   Modyfikacje zdjęcia     Regulamin       Cennik    

 

do góry
Bestsellery
bestseller
Pokaż pełną wersję strony

Obrazy na płótnie, Twoje zdjęcie na płótnie

DecoMania.pl

Masz pytania?

Napisz lub zadzwoń do nas!

Tel. (22) 211 80 21

(pn - pt w godz. 10.00-18.00)

KONTAKT
FACEBOOK
OPINIE
Sklep internetowy Shoper.pl