Producenci

 

 

Najczęściej zadawane pytania

Menu pomocy: Jak kupować fototapety?   Jak kupować obrazy?     Dostawa       Kontakt    
  Fototapety - materiały i druk   Obrazy - materiały i druk     Płatności        FAQ    
  Naklejanie fototapety - instrukcja   Modyfikacje zdjęcia     Regulamin       Cennik    


Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi 

 

Lista pytań:

  1.   Co oferuje strona internetowa DecoMania.pl? 

  2.  Jak mogę wydrukować obraz z własnego zdjęcia?

  3.  Co mam zrobić, jeśli moje zdjęcie jest niskiej jakości?

  4.  Czy mogę samodzielnie edytować swoje zdjęcie?

  5.  Czy propozycje obrazów w galerii są zawsze te same?

  6.  Czy mogę zamówić obraz o innych wymiarach?

  7.  Czy mogę wydrukować ze swojego zdjęcia dyptyk lub tryptyk?

  8.  Czy w formularzu zamówienia muszę wypełnić wszystkie dane?

  9.  Co mi daje założenie konta?

  10.  Czy mogę złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?

  11.  Jak długo trwa realizacja zamówienia?

  12.  Jak mogę zapłacić za zamówiony obraz?

  13.  Czy przesyłka z obrazem jest odpowiednio zabezpieczona?

  14.  Czy mogę zapłacić za obraz przy odbiorze?

  15.  Czy mogę zaznaczyć przesyłkę obrazu Pocztą Polską?

  16.  Czy mogę zamówić obraz z wysyłką poza granice Polski?

  17.  Czy dostanę informację potwierdzającą złożenie zamówienia?

  18.  Chcę zadać inne pytanie...

 

 

1. Co oferuje strona internetowa DecoMania.pl?

Strona DecoMania.pl jest miejscem, w którym można kupić drukowany obraz na płótnie, fototapety, naklejki lub inne elementy dekoracji wnętrz. Istnieje również możliwość wydrukowania własnego zdjęcia na płótnie malarskim lub w formie fototapety. Każde płótno naciągnięte jest na krosno malarskie i oddawane Klientowi w postaci gotowego obrazu do zawieszenia na ścianę.

Sklep DecoMania.pl to również wirtualna galeria obrazów - znajdziesz tu reprodukcje obrazów i zdjęć znanych polskich artystów.

 

2. Jak mogę wydrukować obraz z własnego zdjęcia?

Aby zamówić obraz na podstawie własnego zdjęcia, należy w menu po prawej stronie kliknąć na „Twoje zdjęcie”, wtedy ukaże się lista dostępnych możliwości wydruku. Wtedy należy wybrać formę wydruku, złożyć zamówienie i wysłać zdjęcie na adres mailowy: kontakt@decomania.pl podając numer zamówienia. Zdjęcie zostanie zweryfikowane przez obsługę sklepu, która odeśle maila z potwierdzeniem. Wtedy należy dokonać płatności. Po potwierdzeniu wpłaty na konto zlecenie zostanie przekazane do realizacji. Zwykle proces trwa ok. 3-5 dni.

 

3. Co mam zrobić, jeśli moje zdjęcie jest niskiej jakości?

Jeśli chcesz dowiedzieć się czy Twoje zdjęcie nadaje się do druku wyślij je na adres kontakt@decomania.pl z pytaniem i informacją odnośnie formatu, w którym chcesz je wydrukować. Obsługa naszego sklepu jak najszybciej odpowie na wszystkie pytania. Być może zaproponujemy darmową korektę albo zastosowanie jednego z efektów specjalnych, dzięki którym zdjęcie nabierze nowej jakości i charakteru.

 

4. Czy mogę samodzielnie edytować swoje zdjęcie?

Możesz przygotować zdjęcie w wybranym programie graficznym i przerobić je w dowolny sposób. Jeśli potrzebujesz przy tym naszej pomocy wyślij mailem zapytanie w tej sprawie razem ze zdjęciem. Wycenimy dodatkowe prace związane z obróbką zdjęcia. Przykładowo – zmiana kolorystyki do czarno-białej lub sepii jest darmowa – wystarczy wysłać zdjęcie, a odeślemy podgląd w wybranej kolorystyce.

 

5. Czy propozycje obrazów w galerii są zawsze te same?

Asortyment propozycji obrazów w galerii jest zmienny w zależności od kolekcji, promocji itp. Serwis DecoMania.pl zastrzega sobie możliwość w każdym czasie wycofywania i dodawania nowych obrazów w dziale galeria obrazów.

 

6. Czy mogę zamówić obraz o innych wymiarach?

Obrazy z galerii, które oferuje serwis DecoMania.pl, występują najczęściej w określonych formatach, zależnych od wybranego modelu, niemniej jednak można wykonać obraz innej wielkości.

Obrazy zamawiane z własnego zdjęcia, mogą mieć format dowolny, mieszczący się w zakresie długości boków od 20 do 150 cm.

 

7. Czy mogę wydrukować ze swojego zdjęcia dyptyk lub tryptyk?

Oczywiście istnieje możliwość wydrukowania ze swojego zdjęcia obrazów składających się z 2, 3 a nawet 5 ram. Obsługa sklepu chętnie pomoże przy wyborze odpowiedniego formatu.

 

8. Czy w formularzu zamówienia muszę wypełnić wszystkie dane?

Aby zamówienie zostało prawidłowo przyjęte, należy wypełnić wszystkie pola oznaczone na końcu gwiazdką. Jedynie numer NIP jest nieobowiązkowy i jego brak będzie skutkował wystawieniem faktury VAT bez wpisania tego numeru. Należy wpisywać poprawne dane uważnie, gdyż ich złe wpisanie może utrudnić realizację zamówienia i tym samym wydłużyć czas realizacji.

 

9. Co mi daje założenie konta?

Założenie konta przy wypełnianiu danych adresowych znacznie ułatwia późniejsze zamówienia - jeśli takowe nastąpią. Dane teleadresowe są wtedy zapisane w bazie danych serwisu i wystarczy się zalogować, aby system zapamiętał te dane przy kolejnym zamówieniu. Aby się zalogować, należy kliknąć przycisk "Logowanie" wpisując swój login i hasło, które nadaliśmy sobie przy rejestracji.

Dla osób zarejestrowanych przewidujemy liczne rabaty i promocje cenowe!

 

10. Czy mogę złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?

Aby zamówienie doszło do skutku, Klient musi zaakceptować Regulamin zamówień.

 

11. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle od 3 do 5 dni roboczych i jest liczony od momentu odnotowania należności na koncie rozliczeniowym serwisu DecoMania.pl. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji może być dłuższy niż 5 dni roboczych, wtedy Klient zostanie poinformowany o terminie realizacji.

 

12. Jak mogę zapłacić za zamówiony obraz?

Płatności można dokonać poprzez przelew bankowy jak również poprzez system platnosci.pl, który umożliwia np. zapłacenie kartą kredytową. Natychmiast po jego otrzymaniu następuje realizacja Państwa zamówienia.

 

13. Czy przesyłka z obrazem jest odpowiednio zabezpieczona?

Tak, każdy obraz w przesyłce jest zabezpieczony folią bąbelkową i tekturowym opakowaniem.

 

14. Czy mogę zapłacić za obraz przy odbiorze?

Aby zamówić obraz na płótnie drukowany z własnego zdjęcia, należy dokonać przedpłaty i tylko wtedy zamówienie jest realizowane. Tym samym nie ma możliwości złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze. Należy wziąć pod uwagę to, że obrazy są indywidualnie produkowane, dlatego też musimy mieć gwarancję, że Klient odbierze zamówiony przez niego obraz.

W przypadku obrazów z galerii istnieje możliwość częściowej płatności przy odbiorze.

 

15. Czy mogę zaznaczyć przesyłkę obrazu Pocztą Polską?

Nie przewidujemy wysyłania obrazów Pocztą Polską ze względu na długi czas przesyłki oraz brak kontroli nad jej losem. W trosce o jakość usług i zadowolenie Klientów wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską.

 

16. Czy mogę zamówić obraz z wysyłką poza granice Polski?

Istnieje możliwość wysyłki poza granice Polski. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z naszym sklepem na adres kontakt@decomania.pl.

 

17. Czy dostanę informację potwierdzającą złożenie zamówienia?

Na podany przez Klienta adres e-mail będą wysłane wiadomości informujące na bieżąco o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana po złożeniu zamówienia, następna gdy otrzymamy płatność, trzecia gdy obraz zostanie wysłany do Klienta.

 

18. Chcę zadać inne pytanie...

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez wypełnienie formularza, który znajduje się w dziale Kontakt. Również istnieje możliwość wysłania do nas wiadomości e-mail na adres kontakt@decomania.pl. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem tel. 533 30 30 80, czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 17.00.



Menu pomocy: Jak kupować fototapety?   Jak kupować obrazy?     Dostawa       Kontakt    
  Fototapety - materiały i druk   Obrazy - materiały i druk     Płatności        FAQ    
  Naklejanie fototapety - instrukcja   Modyfikacje zdjęcia     Regulamin       Cennik    


do góry
Bestsellery
bestseller
Pokaż pełną wersję strony

Obrazy na płótnie, Twoje zdjęcie na płótnie

DecoMania.pl

Masz pytania?

Napisz lub zadzwoń do nas!

Tel. (22) 211 80 21

(pn - pt w godz. 10.00-18.00)

KONTAKT
FACEBOOK
OPINIE
Sklep internetowy Shoper.pl