Producenci

 

 

Kontakt

 

Szanowni Państwo,

Sklep DecoMania.pl wstrzymał działalność.

Bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W przypadku zapytań prosimy o kontakt mailowy - kontakt@decomania.pl.

 

Od dnia 26.07 cała ekspozycja z Showroomu na Al. KEN została przeniesiona do Showroomu na Wilanowie.

Jeśli chcesz sprawdzić czy dany produkt jest dostępny w punkcie stacjonarnym zadzwoń przed przyjazdem by się upewnić lub wyślij maila z zapytaniem na kontakt@decomania.pl. Jeśli chcesz sprawdzić czy jakiś produkt można obejrzeć w innym miejscu w Warszawie również wyślij zapytanie mailem, sprawdzimy czy dany producent posiada ekspozycję z produktami i czy dany produkt można na tej ekspozycji obejrzeć. 

Sprawdź status zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wyślij maila na kontakt@decomania.pl z zapytaniem o status i numerem zamówienia. Jeśli nie możesz wysłać maila wypełnij formularz kontaktowy. Mail zostanie przekierowany do osoby z działu obsługi, która zajmuje się Twoim zamówieniem, i która skontaktuje się z informacją odnośnie statusu w tym samym dniu lub następnego dnia rano (do 24 godzin). W mailu koniecznie podaj numer telefonu, gdyż zdarza się, że mail z odpowiedzią nie dochodzi. Jeśli nie dostaniesz odpowiedzi w ciągu 24 godzin sprawdź koniecznie folder spam. Jeśli tam również nie znajdziesz odpowiedzi zadzwoń do nas. Jeśli kontaktowała się Tobą mailowo jakaś osoba z naszego działu obsługi to numer do tej osoby znajdziesz w stopce jej maila lub poniżej na liście kontaktowej.

Sprawdź dostępność produktu

Jeśli produkt, którego szukasz wyświetla się jako niedostępny i chcesz dowiedzieć się kiedy będzie dostępny wyślij do nas maila na kontakt@decomania.pl z zapytaniem o termin realizacji. W mailu możesz również zapytać o wycenę z rabatem. Jeśli nie możesz wysłać maila wypełnij formularz kontaktowy. Zapytanie zostanie przekierowane do osoby z działu obsługi, która zajmuje się danym producentem, i która sprawdzi dostępność, po czym skontaktuje się z informacją odnośnie dostępności w magazynie lub najszybszym terminem realizacji w tym samym dniu lub następnego dnia rano (do 24 godzin). W mailu koniecznie podaj numer telefonu, gdyż zdarza się, że mail z odpowiedzią nie dochodzi. Jeśli nie dostaniesz odpowiedzi w ciągu 24 godzin sprawdź koniecznie folder spam. Jeśli tam również nie znajdziesz odpowiedzi zadzwoń do nas.

Reklamacje i zwroty

Jeśli chcesz złożyć reklamację wyślij do nas zdjęcie produktu mailem na kontakt@decomania.pl z informacją odnośnie reklamacji. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz na stronie: Reklamacje i zwroty.

Faktury

Faktury wysyłamy do każdego zamówienia mailem w terminie do ok. 14 dni od dostarczenia zamówienia, maksymalnie do 15 dnia następnego miesiąca. Jeśli nie otrzymasz w tym terminie faktury sprawdź folder ze spamem. Jeśli tam również nie znajdziesz maila z fakturą wyślij wiadomość na faktury@decomania.pl z informacją, że faktura nie dotarła. W mailu koniecznie podaj numer telefonu.

Kontakt ze sklepem DecoMania.pl

Mail: kontakt@decomania.pl

Jeśli nie możesz wysłać maila skorzystaj z formularza kontaktowego - kliknij.

Zapytania wysyłane na skrzynkę kontakt@decomania.pl lub przez formularz są na bieżąco przekazywane do odpowiednich osób w dziale obsługi koordynujących dane produkty lub konkretne zamówienia. Na wiadomości odpowiadamy jak najszybciej, maksymalnie w 24 godziny. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz odpowiedzi sprawdź folder spam, jeśli tam również nie ma odpowiedzi zadzwoń do nas, być może odpowiedź mailowa nie dotarła na Twoją skrzynkę.

Infolinia:

Telefon: 533 323 283 (pn-pt 10-17)

Pracownicy odbierający telefony nie mają dostępu do stanów magazynowych oraz statusu zamówień. Aby uzyskać tego typu informacje skorzystaj z instrukcji powyżej.

Uwaga - nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, ale można złożyć zamówienie mailem. Jeśli chcesz złożyć zamówienie mailem wyślij wiadomość na kontakt@decomania.pl. W treści wiadomości podaj produkty, które chcesz zamówić, swój adres korespondencyjny, na który mamy wysłać przesyłkę oraz kontaktowy numer telefonu dla kuriera.

Showroom w Warszawie na Wilanowie

Ul. Klimczaka 5

(pn-pt w godz. 9.00-18.00)

Uwaga - w punkcie stacjonarnym mamy głównie ekspozycję z dekoracjami ściennymi: 50 katalogów z tapetami, płyty betonowe, katalogi z tynkami dekoracyjnymi, panele Paneletto, panele Proform, panele tapicerowane marek Made For Bed, Bizzara, panele Fluffo, próbki fototapet, maty SIBU, forniry kamienne, panele Muratto, panele Kalithea, Cork System, napisy DekoSign, ekspozytor Izoflex. Na miejscu można również obejrzeć wybrane katalogi z oświetleniem lub meblami oraz próbniki wybranych producentów. Dodatkowo na miejscu można kupić na miejscu wybrane akcesoria. W punkcie stacjonarnym nie mamy ekspozycji z meblami i oświetleniem.

 


Wyświetl większą mapę

 

Jeśli nie możesz wysłać maila skorzystaj z formularza kontaktowego - kliknij.

 

Adres do korespondencji:

DecoMania.pl

Al. KEN 47 / u4

02-797 Warszawa

 


Menu pomocy: Jak kupować fototapety?   Jak kupować obrazy?     Dostawa       Kontakt    
  Fototapety - materiały i druk   Obrazy - materiały i druk     Płatności        FAQ    
  Naklejanie fototapety - instrukcja   Modyfikacje zdjęcia     Regulamin       Cennik    

 

 

do góry
Bestsellery
bestseller
Pokaż pełną wersję strony

Obrazy na płótnie, Twoje zdjęcie na płótnie

DecoMania.pl

Masz pytania?

Napisz lub zadzwoń do nas!

Tel. (22) 211 80 21

(pn - pt w godz. 10.00-18.00)

KONTAKT
FACEBOOK
OPINIE
Sklep internetowy Shoper.pl